
Büyük Yeşilay ailesine gönül veren sevgili dostlar,
Hayat hikâyelerle örülü. Hepimizin bir hikâyesi, hatta..
Türkiye Yeşilay Cemiyeti, 14–15 ve 18 Ağustos 2025 tarihlerinde gerçekleştirilen belgelendirme denetimlerinin ardından ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikalarını başarıyla almaya hak kazandı.
Kurulduğu günden bu yana zararlı alışkanlıkların önüne geçmek için çalışmalarını sürdüren Yeşilay, insan onurunu ve saygınlığını temel alarak mücadelesini yürütüyor. Toplumu ve gençleri ayrım gözetmeksizin zararlı alışkanlıklardan korumayı amaçlayan, millî ve ahlaki değerler ışığında, bilimsel yöntemlerin rehberliğinde bağımlılıklarla mücadele eden bir sivil toplum kuruluşu olarak Yeşilay, önleme, savunuculuk ve rehabilitasyon alanlarındaki faaliyetlerini genişletmeye devam ediyor.
Türkiye’de ve altı kıtada bağımlılıklara karşı duran Yeşilay, faaliyetlerini uluslararası standartlara uygun bir biçimde geliştirmeye devam ediyor. Bu doğrultuda yürütülen çalışmaların uluslararası kalite standartlarına uygun şekilde sürdürülmesi, Yeşilay’ın kalite odaklı kurumsal yapısının kararlılığını bir kez daha ortaya koydu.
Kalite ve memnuniyeti esas alan yönetim anlayışıyla Yeşilay, bağımlılıklarla mücadelede ulusal ve uluslararası ölçekte öncü olma vizyonunu güçlendirirken kurumun köklü değerlerini geleceğe taşıma yolculuğunda da önemli bir adım atmış bulunuyor.